דילוג לתוכן העיקרי

בישול אחר בישול בלח לפי פסיקת הרב קפאח

שאלה

בס"ד

שלום רב
לגבי בישול אחר בישול בלח רבינו הרמבם מתיר וכן הרב עצמו ענה על כך בשות באתר שכן ההלכה שאין בישול אחר בישול הן ביבש והן בלח.
אחד התלמידים שלוצד את משנתו של הרב קפאח העיר לנו שדעת הרב קפאח שיש להחמיר בבשישול בלח
האם זוהי דעת הרב קפאח?
נשמח לתשובת הרב וכן למקור לנ"ל
בברכת תאריכו ימים על ממלכתכם

תשובה

אין בישול אחר בישול מן התורה, בין ביבש בין בלח.

אבל אסור מדרבנן.

ובמים, שהורתחו והצטננו ,והרתיחם, עובר על איסור תורה.