דילוג לתוכן העיקרי

גירושים

שאלה

שלום לכבודו.

אני בת 26

לפני כשנה התחתני בפעם השנייה, מנשואים ראשונים יש לי ילדה בת 8 התחתנתי אם בנדם מאוד מבוגר בן 43 מצפייה לחיים טובים ורגועים. כבר מהתחלה יתחילו בעיות של כסף לא משלם חובות, לא משלם שכירות , ולא שחסר לו יש לו מכולת שכונתית, כול ארבע חודשים היא מריבה הוא יוצא מהבית ומשאיר את כול הבית בחובות, אחרי שאני עושה מאמצים ומשלמת את הכול הוא נזכר לחזור.

בעלי בא ממשפחה דתייה כבדתי אותו יותר מאשר הוא את עצמו קראתי תהילים כול יום, תפילה השחר , ותפילה שמע. שמרתי על טהרת המשפחה ,וכול זה בתקווה שהכול הסתדר ואני באתי מבית מאוד חילוני הכול עשיתי שיהי טוב. ופני חצי שנה נגשתי לעשות בדיקות לגבי פוריות האישה אצלי היא הכול תקין, אחרי הבדיקות רופא נשים שלי שלח את בעלי לעשות בדיקת זרע שבבדיקה התוצאה הייתה לא נצפו תאי זרע. גם אחרי עוד בדיקה אותו הדבר, פה הוא כבר הרים ידיים והתייאש למרות שאמרתי לו שהכול ביד ה' צריך להאמין והכול היא בסדר יש נסים בעולם. לפני חודשים הוא שוב עזב את הבית בזמן שהיתי בעבודה ובזמן שעזב רוקן לי חצי בית.

השאלה שלי אליכם זה מתי סוף סוף יגיע לי האושר שלי. כי כמו כול בחורה בישראל גם אני רוצה עוד ילדים משפחה בריאה וצדיקה.

השמח אם תענו לי בהקדם. תודה מראש

תשובה

ראשית, ה' יהא בעזרך וייטיב אחריתך מראשיתך במהרה. שנית, פני לרב המקום כדי שידבר על לבו, היה ולא הצליח, פני לעו"ד שיטפל בעניינך.